Frieser
Fra : Lise Lotte Wagner

Dato : 17-04-02 22:47

Hej.
Er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal regne med at betale for en
Frieser der er tilredet, alt afhængig af prisen kunne jeg måske godt tænke
mig at få en med papirer. Jeg er vild med Friesere, synes det er nogle
smukke dyr, og har fået at vide at de er meget rolige.
Hilsen Lise Lotte.

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 19-04-02 14:07

Hej

Du skal regne med i omegen af 30-40.000 kr.
Så det er en slags penge, men det er også en flot hest.

Hilsen

Jimmie

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 19-04-02 14:18

Hej igen

var lige inde og søge på den blå avis, og der er 1 annonce med en
friserblanding. Den koster 15.000 kr, så måske det var noget.
Hilsen

Jimmie Andersen
Friser.Fuldblods hoppe ifolet m/Hollandsk ædel Friser. hoppen er
sort og 160 stg en god blanding t.den perfekte dressur hest Kr. 15.000