Ang. bannere...
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 17-04-02 20:18

http://bytte.startlinket.dk har jeg mine bannerbytte/tekstlinkbytte
programmer.

Jeg får ikke mange besøgene og kunne derfor tænke mig nogle flere.
Jeg har prøvet mig frem med fastfreeway, men det får jeg ikke meget ud af...

Derfor kunne jeg nu godt bare tænke mig noget reklame (Hvilket jeg jo ikke
får da ratioen er 1:1), og derfor kunne jeg godt tænke mig at få plads til
et 468 x 60 banner.

Men hvor på siden?

Der er jo pt. både mit eget logo i toppen og så en masse partnerbannere i
højre side.

Og i bunden er der jo for toplisterne og så nogle tekstlinks.

Jeg kunne heldst tænke mig at have det i toppen.
Så nogen der har nogle idéer?

Det kunne være fedt med sådan en drop down banner lige over teksten for
programmerne.

Det fanger jo også opmærksomheden til teksten...

Jeg har ét script som kan rulle ned, men da jeg ikke har forstand på
javascripts, så er det noget stort og ikke særlig smart lavet...

Derfor kunne det være fedt hvis der var nogen som kendte andre dropdown
bannersystemer eller nogle helt andre idéer...

--
M.v.h. Morten Jørgensen
www.StartLinket.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-04-02 01:33

"Morten Jørgensen" <admin@startlinket.dk> skrev

> Jeg får ikke mange besøgene og kunne derfor tænke mig nogle flere.

Det kunne vi vel alle - det kommer an på indholdet. Har du noget som andre
kan bruge?

> Der er jo pt. både mit eget logo i toppen og så en masse partnerbannere i
> højre side.

Du kan meget nemt udskifte dit egen logo med andres for en kort stund - det
ville ikke gøre noget - det er jo stadig dit design.

--
Allan

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 18-04-02 06:36

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> wrote in message

> Det kunne vi vel alle - det kommer an på indholdet. Har du noget som andre
> kan bruge?

Det er jo egentlig ikke meningen at du skal svare på dette... Du får det jo
til at se ud somom at jeg bare gerne vil lave noget reklame herinde...
Men det er bare en indledning!

> Du kan meget nemt udskifte dit egen logo med andres for en kort stund -
det
> ville ikke gøre noget - det er jo stadig dit design.

Hmm... Så ville det jo være bedre med et eller andet at der måske fadede
frem lige over logoet...

--
M.v.h. Morten Jørgensen
www.StartLinket.dk

Fra : Rune Glerup

Dato : 18-04-02 20:42

Morten Jørgensen skrev:

> [...]
> til at se ud somom at jeg bare gerne vil lave noget reklame herinde...

Nej, da. Han pointerer blot, at vejen til mange besøgende er interessant
indhold -- ikke "smarte" bannerbyt-programmer.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Again, we remind you that frames are on their way out anyway."

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-04-02 22:42

Morten Jørgensen skrev:

>Det er jo egentlig ikke meningen at du skal svare på dette...

"Meningen?". Hvem bestemmer hvad der må svares på? Du skriver noget,
Allan kommer med en kommentar.

>Du får det jo til at se ud somom at jeg bare gerne vil lave noget reklame herinde...

Det har vi jo se før.

>Men det er bare en indledning!

Allan prøver at forklare dig, at den nemmeste/rigtigste måde at få
besøgende på, er ved at lave websider med brugbart indhold.

venligst,
Lasse Hedegaard