FÅCKING webcam!!!!!
Fra : MaRk

Dato : 17-04-02 21:17

Hey

Jeg kan ikke få mit webcam til at virke under windows xp pro. Jeg har et
logitech quickcam express. I følge logitech kan det sagtens køre under xp,
jeg har hentet den nyeste version af programmet.

Når jeg starter det op virker det, kamera billedet hakker lidt, efter 10-30
sekunder fryser det. Det sker ikke kun i logitechs eget program. Der sker
også i windows movie maker og coffee cup. Jeg har skrevet til logitech
suport afdeling, men jeg fik ikke rigtig noget jeg kunne bruge tilbage.

Hvad er det galt??? Nogen der har fået det til at virke??? Hvordan???
--
Hilzner
MaRk

Fra : D9N

Dato : 17-04-02 21:48

"MaRk" <dj-mark@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> suport afdeling, men jeg fik ikke rigtig noget jeg kunne bruge tilbage.
>
> Hvad er det galt??? Nogen der har fået det til at virke??? Hvordan???

Hejsa
hvis du har Kazaa på din pc, så deaktiver det... tag cam fra, afinstaller
logitech software.. genstart PC, deaktiver kazaa installer software og sæt
cam til... når du så fremover skal bruge dit cam, så skal maskinen startes
op uden kazaa...

vh

--
vh
D9N

Fra : Karin Hansen

Dato : 18-04-02 10:17

MaRk wrote:
> [...]
> under xp, jeg har hentet den nyeste version af programmet.
>
> Hvad er det galt??? Nogen der har fået det til at virke??? Hvordan???

Jeg har ingen problemer med XP Pro og Logitech Quickcam Express efter
at have hentet nyeste driver.

Mvh. Karin

Fra : D9N

Dato : 18-04-02 10:56

"Karin Hansen" <klba@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ingen problemer med XP Pro og Logitech Quickcam Express efter
> at have hentet nyeste driver.
>
> Mvh. Karin

hejsa Karin
har du Kazaa installeret ??
for jeg har nu set problemet på 6 maskiner med kazaa på.

--
vh
D9N

Fra : MaRk

Dato : 18-04-02 11:41

"D9N" <trans@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> hejsa Karin
> har du Kazaa installeret ??
> for jeg har nu set problemet på 6 maskiner med kazaa på.

Ja jeg har kazaa. prøver lige at slette det! Eller kan det være nok at bare
lukke kazaa??

Fra : MaRk

Dato : 18-04-02 13:49

det virker stadig ikke...........

Fra : Karin Hansen

Dato : 19-04-02 08:49

D9N wrote:
> "Karin Hansen" <klba@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> hejsa Karin
> har du Kazaa installeret ??
> for jeg har nu set problemet på 6 maskiner med kazaa på.

Nej. Jeg har ikke Kazaa.

Mvh. Karin