flair noget frem!
Fra : Jimmy S. Gulløve

Dato : 02-02-01 23:58

Jeg er virkelig ved at værer desperart, jeg har nu brugt mange timer på at
lave en tkest der skulle starte som hvid (ingen ting) og så antage
intensitet i farvestyrke, så vidt jeg har kunne læse mig frem så er det
noget med alfa styring, men hvordan laves dette lille "enkle" flash...takker
på forhånd!!!!

MVH
Jimmy G

Fra : Casper Seidelin

Dato : 23-02-01 19:43

Du laver teksten til et symbol " tryk på F8"

derefter sætter du alfaværdien i den første fram til 0
dernæst sætter du en ny keyframe "F6" hvor du vil have at teksten skal være
helt synlig og sætter alfaværdien til 100

Lav en motion tweening mellem de to frames.

Casper