Så har vi fået...Dalmatiner hvalpe
Fra : Bjørn P.Callesen

Dato : 17-04-02 18:34

Mille har endelig fået hvalpe....
den fødte 13 stk
check vores side http://dalmatiner.homepage.dk

Fra : Pia

Dato : 17-04-02 18:47

de er søde, men siden hvornår er 4+4 blevet 13?! :)

:Pia

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-04-02 18:57

Hejsa

> de er søde, men siden hvornår er 4+4 blevet 13?! :)

Det samme tænkte jeg, men tillykke alligevel, de er kære uanset om der er 8
eller 13

STORT tillykke fra Bolette og Nicki

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-04-02 20:21

"Bjørn P.Callesen" <b.p.callesen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Mille har endelig fået hvalpe....
> den fødte 13 stk
> check vores side http://dalmatiner.homepage.dk

Hjertelig tillykke med hvalpene og giv aer og nus til Mille

Smil fra Ami

Fra : Kosmonauten

Dato : 17-04-02 22:48

"Bjørn P.Callesen" <b.p.callesen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Mille har endelig fået hvalpe....
> den fødte 13 stk
> check vores side http://dalmatiner.homepage.dk

Hej Bjørn,
selvom jeg ikke lige kan forstå de regler som nævnes i et andet indlæg, skal
der også lige lyde et stort bjæf(tillykke) herfra.
Nydelig hjemmeside forøvrigt.
Mvh
Martin & Laika
(uopdateret hjem: http://home13.inet.tele.dk/dinah

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 17-04-02 22:55

Bjørn P.Callesen skrev:

> Mille har endelig fået hvalpe....
> den fødte 13 stk
> check vores side http://dalmatiner.homepage.dk

Tillykke, så er der jo håb for vores lille 7 årige hanhund.

Vi går lige nu og overvejer at købe en hund mere til ham.
Sidste år ved påske blev vores 14 år gamle hunhund aflivet, og dette har
taget hårdt på hanhunden, det må også være svært for ham da han har
været sammen med hunhunden igennem hele sit liv.
Vi startede med at sigde at vi ikke skulle havde to hunde igen, men er
efterhånden ved at komme på andre tanker, så det er måske der vi skal
hen og kigge på en hunhund.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Louise Kragh

Dato : 19-04-02 09:08

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message
> Bjørn P.Callesen skrev:
> >
> Vi startede med at sigde at vi ikke skulle havde to hunde igen, men er
> efterhånden ved at komme på andre tanker, så det er måske der vi skal

Hehe dét kender jeg godt!
mvh
Louise, og coco den superaktive shibahvalp (og tosca der ligger og feder den
inde i sengen!)

Fra : Pia

Dato : 18-04-02 07:58

Jeg glemte forresten at spørge: hvornår er det de får pletter? Lov mig at
vise rigtig mange billeder når de vokser op.

:Pia & Max Labweiler