hjælp ang. solid works
Fra : Jesper Mouritzen

Dato : 17-04-02 15:28

Jeg har tænkt mig at prøve solids works. Men jeg har ladet mig fortælle at
det ikke kan køre i 95-98 og me.

Passer det at styresystemet skal være nt.????????????

Jesper Mouritzen..

Fra : Poul B.

Dato : 19-04-02 10:25

SW kan da køre på W98 - men jeg vil da absolut anbefale dig NT eller W2K,
helst med min. 800MHz, og min. 512Mb RAM, og f.eks. et grafikkort med
GeForce2 eller bedre chip for at få et realistisk billede af SW.

- Du vil/bør ikke blive skuffet - men du bør også have en ved din side
der har arbejdet med SW - ellers kan det være som at rende panden mod en mur
med alle de muligheder du tilbydes i SW - det gælder iøvrigt alle 3D
programmer.

mvh Poul B.

Fra : Anders Bengtson

Dato : 19-04-02 21:03

Min erfaring er at 450 MHz og 256 Mb RAM er længe nok og SW er klart det
nemmeste 3D mekaniske konstruktionsprogram på markedet at sætte sig ind i
Mvh
Anders

Fra : D-man

Dato : 26-04-02 12:32

SW kører fint på alle windowssystemer. jeg har haft det til at køre på 98,
Me, NT og 2000 uden problemer af nogen art.
Jeg har selv en AMD Athlon 900 Mhz m. 512 Mb PC 133 RAM og Gforce 2 MX200 m.
32 Mb Ram. Maskinen er fortræffelig til SW - kan dog få den i knæ ved meget
store assy's.

Mvh

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 30-04-02 20:54

Hej Jesper,

Officielt understøtter vi ikke længere Win95.

Win98/ME/NT/2000/XP er alle godkendt og supporteret af SolidWorks og
forhandlere.

Mvh
Jess G. Frandsen
Solid Design House A/S