Preloader problemer...
Fra : Nikolaj Nørgaard

Dato : 17-04-02 09:54

Jeg skal bare have loaded forskellige swf'er I level0-3 og de skal alle have
forskellige preloaders

Anyone?? Lidt hjælp ville blive værdsat!

Jeg har prøvet forskelligt, min seneste ikke-fungerende er:

Loader i _root:

if (this._framesloaded>=this._totalframes) {
gotoAndPlay("Scene 2", 1);
} else {
total_bytes = this.getBytesTotal();
loaded_bytes = this.getBytesLoaded();
remaining_bytes = total_bytes-loaded_bytes;
percent_done = int((loaded_bytes/total_bytes)*100);
loader.gotoAndStop(percent_done);
}

Loader er instance af movieclip med 100 frames.

Den virker fint for sig selv, men så snart der kommer preloader på level1,
er der bøvl:

Preloader _level1:

[...]
bar2.gotoAndStop(percent_done);
}

bar2 er instance af movieclip med 100 frames.

Når begge loadere benyttes, virker level0 loaderen, men filmen stopper og
level1 loades slet ikke.

Nogen forslag? Jeg har bokset med det her alt for længe nu....

Nikolaj Nørgaard