OT: hjælp nyhedsgruppe problemer
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 17-04-02 00:32

Hej alle

Hvor kan jeg få hjælp til følgende problem alle mine nyhedsgrupper virker
undtagen dk.fritid.dyr.kat den har samme instilning som dennne gruppe men
der står "ingen emner i dennne visning" og der kommer heller ikke nogen selv
om jeg kan se der er nye beskeder i mappen de bliver bare aldrig synlige,
problemet har været der i 3 uger. det er i outlook exspress.

Mvh Tina

Fra : scn

Dato : 17-04-02 00:35

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke nogen selv om jeg kan se der er nye beskeder i mappen de
> bliver bare aldrig synlige, problemet har været der i 3 uger. det er

Prøv at spørge i:

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-04-02 22:27

> [...]
> om jeg kan se der er nye beskeder i mappen de bliver bare aldrig synlige,
> problemet har været der i 3 uger. det er i outlook exspress.

Måske prøve at melde abb. fra og til, det kan være nødvendigt efter visse
problemer med serveren.
Eller se o m alle indstillinger/visningen står rigtigt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 18-04-02 22:40

> [...]
> problemer med serveren.
> Eller se o m alle indstillinger/visningen står rigtigt.

Det har jeg prøvet og det hjaæp ikke.

Mvh Tina