drop down meny - åbne side, på samme side
Fra : Per Rasmussen

Dato : 16-04-02 23:04

Jeg er ved at lave en side hvor jeg i toppen skal have en
Drop-down meny (DDM) og så var det tanken at jeg kan få siden
frem under DDM uden at jeg skal lægge DDM på alle de andre sider.
Det skal være på samme måde, som hvis man lavede Frames top/bund
og et klik på et link i topframe, gør at en side kommer frem i
bund-framen.
Jeg har prøvet at sætte DDM ind i frames, men så kan jeg ikke se
hele DDM og så forsvinder værdien af det.

Hvordan kan jeg løse mit problem.

Per Rasmussen

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-04-02 00:03

Per Rasmussen <post@8-hk.dk> skrev:

> Hvordan kan jeg løse mit problem.

Du kan bruge ssi til at inkludere menuen på alle sider - så skal den kun
skrives ét sted.

--
Allan

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 17-04-02 15:29

Der findes dropdown menuer som kan åbne på tværs af frames. Så skulle
problemet være løst. Led efter Coolmenus 3 på nettet. Den kan gøre det.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 21-04-02 07:58

Hej

Coolmenus 3 virker bare perfekt.
Tak for hjælpen

Per Rasmussen

Flemming C. Lund wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Der findes dropdown menuer som kan åbne på tværs af frames. Så skulle
> problemet være løst. Led efter Coolmenus 3 på nettet. Den kan gøre
det.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne