Temmelig sej side...
Fra : MZH

Dato : 16-04-02 21:39

Hej gruppe.

Jeg kom tilfældigt forbi denne side

http://www.taylormade.co.nz/interactive/starship_tmi.htm

Den er altså blæret...! Og nej, jeg har ikke nogen forbindelse til dem

Jeg kan stadigvæk blive overrasket over, hvor fedt man kan integrere
3D i Flash...

Mvh.

Mikkel

Fra : Bo Dudek

Dato : 16-04-02 22:00

> [...]
>
>Den er altså blæret...! Og nej, jeg har ikke nogen forbindelse til dem
>

>Jeg kan stadigvæk blive overrasket over, hvor fedt man kan integrere
jeps.. ret flot lavet.. jeg vil tro, at en bunke øvelse i 3D Studio
Max vil gøre underværker..

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Janus Høi

Dato : 16-04-02 22:04

"MZH" <mikkel@mzh.nospamdk> skrev i en meddelelse

> Den er altså blæret...!

Ja. Den er nærmest hysterisk flot.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 05-05-02 17:00

"MZH" <mikkel@mzh.nospamdk> wrote in message
> [...]
>
> Den er altså blæret...! Og nej, jeg har ikke nogen forbindelse til dem
>

> Jeg kan stadigvæk blive overrasket over, hvor fedt man kan integrere

Tjaa...3DMAX/AutoCAD kan bruges sammen med Swift3D og Swift3D er ret
kompatibelt med Flash-ånden så man kan sige at det kun er fantasien der
sætter grænser =)
Siden er dejlig 'futuristisk' og næsten væmmelig flot. Personligt er jeg
begyndt at Copy/Paste flotte siders URL ind i en lille Notepad.exe-fil -
mange af dem i min samling kan ses på www.kelvin8.com eller
http://www.atdd.dk - men din URL er lige blevet adderet og tak for det =)

Hilsen fra Peter Ingemann Hansen