Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
VIL DU TJENE PENGE PÅ NETTET? UDEN AT SKUL~
Fra : Anders

Dato : 16-04-02 21:43

Hej
Jeg vil anbefale alle at kigge ind på denne side
http://www.sitecenter.dk/programmer
Her vil du finde Guide/hjælp til de bedste programmer på nettet.
Alle programmer betaler. De har i hvert fald betalt mig. Du burde virkelig
bruge 15 min. på at læse siden igennem. Alle programmer er desuden gratis at
bruge, så man kan ikke miste noget.

Og hvis du aldrig har prøvet det før, står det grundigt beskrevet hvad man
skal gøre. Der er endvidere mulighed for at maile om hjælp + at tilmelde sig
nyhedsbrev.

Held & lykke!

Fra : Kim CHristensen

Dato : 17-04-02 15:20

Anders skriver:

> [...]
> bruge 15 min. på at læse siden igennem. Alle programmer er desuden gratis at

Virkeligt seriøst når du har Nitroclicks med

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 16:06

*GG* Tænkte jeg også på... Nitroclicks er sku nogen af de største fuskere!

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Anders

Dato : 18-04-02 20:00

Hej

Du skriver at det ikke er seriøst når jeg har nitroclicks med. Jeg kan kunne
tale om mine egne erfaringer og nitroclicks har 2 gange betalt mig...uden
problemer. Jeg ville jo nok ikke arbejde for dem og give mit ord på de
betaler hvis de ikke allerede havde betalt mig. Og da jeg startede hos dem
var jeg selv skeptisk, men en ven fortalte at den var god nok. OG DET ER
DEN.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-04-02 23:01

Anders skrev:

>Jeg ville jo nok ikke arbejde for dem

Du arbejder ligefrem for dem?

>og give mit ord på de betaler hvis de ikke allerede havde betalt mig.

Tja - det er set før.

>Og da jeg startede hos dem
>var jeg selv skeptisk, men en ven fortalte at den var god nok. OG DET ER
>DEN.

Men det er ikke godt nok at du har spammet løs i diverse nyhedsgrupper
- beklager.

FUT: news:dk.admin.netmisbrug (indlæg havner i den gruppe, hvor du
endda også har været med din reklame..!)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : matrix

Dato : 12-08-02 15:20

besøg denne side og tjen penge
http://www.RichMails.com/cgi-bin/signup.cgi?r=matrix@stofanet.dk
jeg har allerede tjent 100$ på en uge og dit beløb stiger hver dag

Fra : matrix

Dato : 12-08-02 16:46

jeg vil gerne slette den her oven på hvordan går jeg det