Hvad er egentlig ASP.NET ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 16-04-02 21:25

Hejsa
Jeg ville bare høre om der er en der har et link til en side på dansk, eller
kort kan forklare, hvad forskellen på "almindelig" ASP, og det nye ASP.NET
egentlig er ?...

Det jeg er i tvivl om er, om ASP.NET er noget helt andet end det almindelige
ASP, eller om det bare er en nyere version som man har valgt at kalde noget
mere spændende end 4.0 ... ?

Venlig Hilsen Morten

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 16-04-02 21:34

Morten Simonsen wrote in news:a9i1ha$4km$1@sunsite.dk:

> [...]
> almindelige ASP, eller om det bare er en nyere version som man har
> valgt at kalde noget mere spændende end 4.0 ... ?

jeg kunne ikke lige finde nogle danske sider ... men her er et par
engelske:

http://javascriptkit.com/howto/aspnet.shtml

http://www.dotnet101.com/articles/art001_whatisaspnet.asp

og endelig: