Browser
stl_s 3840
arlet 2470
http://www.teledanmark.dk/ kan ikke ses i ~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-04-02 20:57

Jeg har problemer med at se denne side:
http://www.teledanmark.dk/
Siden er helt blank (det kan vel ikke passe). I nederste venstre
hjørne står der "udført".

Jeg har prøvet at indstille følgende i IE6.0:
Sikkerhedsniveau =Lav
Personlige oplysninger (cookies) =Accepter alle cookies
Jeg har angivet at domænet teledanmark.dk må bruge alle cookies.

Ligeledes har jeg prøvet at lukke ZoneAlarmPro 3.0.118 ned,
men stadig uden held.
Internet Explorer 6.0 er opdateret via Windows Update (og Win XP).
Jeg har ADSL opkobling.

Det pudsige er, at jeg godt kan se f.eks.:
http://www.teledanmark.dk/html/forsider/hovedside_privat.html
eller denne:
http://www.teledanmark.dk/menu/sm0986.htm
men ikke indgangssiden eller f.eks. bredbånds-siden.

Mvh Bent

PS. Er det muligt at reparere eller geninstallere IE 6.0?

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 16-04-02 21:23

"Bent Nielsen" <bent.nielsen@tdcspace.dk>'s posting:

>http://www.teledanmark.dk/
>Siden er helt blank (det kan vel ikke passe). I nederste venstre

Aktiver javascript et eller andet sted i din browser.

--
/CBH

Ingenting: http://vwv.t35.com/nothing/

Fra : Bent Nielsen

Dato : 17-04-02 21:03

> Aktiver javascript et eller andet sted i din browser.

Javascript ER aktiveret!?

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 17-04-02 22:48

"Bent Nielsen" <bent.nielsen@tdcspace.dk>'s posting:

>Javascript ER aktiveret!?

Sikker på, det er java_script_ og ikke bare java?

Fra : Bent Nielsen

Dato : 18-04-02 00:08

> Sikker på, det er java_script_ og ikke bare java?

Njaaa. Jeg håber følgende for internetindstillinger kan tydes
Indstillinger for sikkerhed:

-Microsoft VM
--Java-tilladelser
---Brugerdefineret
---Deaktiver Java
---Høj Sikkerhed X
---Lav sikkerhed
---Mellemste sikkerhed

-Script
--Active Scripting
---Aktiver X
---Deaktiver
---Spørg

--Scripting af Java-applets
---Aktiver X
---Deaktiver
---Spørg

--Tillad indsættelser via script
---Aktiver X
---Deaktiver
---Spørg

Faneblad for Avanceret:
-Microsoft VM
--Java JIT compiler aktiveret X
--Java logføring aktiveret X
--Java skærm aktiveret X

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 18-04-02 22:36

"Bent Nielsen" <bent.nielsen@tdcspace.dk>'s posting:

> Sikker på, det er java_script_ og ikke bare java?
>Njaaa. Jeg håber følgende for internetindstillinger kan tydes

Det kræver vist en IE-brugere (jeg bruger ikke IE) lige ser på
dem...