Hjælp.... Asus A7V
Fra : Mikkelsen

Dato : 16-04-02 19:43

har sidder og "leget" med min clockfrekvens på min thunderbird 800 mhz men
den gad så lige pludselig ik at starte op da skærmen ik tændte..
men det havde jeg så prøvet en gang før så sætte en ledning på de 2
lodklatter hvor der står Clear CMOS på bundkortet..
men efter et par gange uden held... skete der lige pludseligt at den 5-7 sek
efter jeg har tændt computeren siger et bip og så slukker den..

har pillet alle kortene ud af min puter.

men hvad kan der være galt ??
har også sat den ud af jumper-free mode..
men intet hjælper

Mikkelsen
mikkelsen@lite.dk
ICQ:125997496

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-04-02 20:35

> men efter et par gange uden held... skete der lige pludseligt at den 5-7
sek
> efter jeg har tændt computeren siger et bip og så slukker den..

Det er næsten 100% sikkert død CPU.
Mvh Bent

Fra : Mikkelsen

Dato : 16-04-02 20:54

har en Amd K6-2 til at ligge... ved du om den kan gå der i...
så jeg ved om d r den der r brændt af ?!

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-04-02 21:04

> har en Amd K6-2 til at ligge... ved du om den kan gå der i...
Nix, det kan den ikke.