tæve navn
Fra : Karen

Dato : 16-04-02 18:07

Hej

Jeg har brug for en masse to-staveles navne til en sort labrador tæve!
Nogen forslag?

Helst ikke noget for søgt, eller navne som cici eller baby (intet galt
med de navne- bare ikke til denne meget livlige tæve *s*)

Karen

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Pia

Dato : 16-04-02 18:16

Speedy
Samba
Molly
Vupti
Smilla
Nanna
Vespa
Daisy
Kira
Bella
Mira
Tinka

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-04-02 18:18

Hej
Jeg kiggede lige i et udstillingskatalog fra 1969 under Labradortæver så her
er nogle forslag:
Sara
Bonnie
Dine
Ajar
Tanja
Nancy
Caro
Zita
Brenta
Pia
Winnie
Heidi
Bonny
Citta
Assia
Elsa
Taya
Nille
Tana
Cindy
Runa
Tilka
Line

Håber noget af det kan bruges
Vibeke L

Fra : Børge Nilsen

Dato : 16-04-02 18:24

Hei !

Jeg synes Ayla er et NYDELIG navn. Kanskje noe for deg ?

Mvh Inger - Lill

V.Lerche & S.Andersen <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i
meldingsnyheter:3cbc5d19$0$5190$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-04-02 18:35

Kom lige i tanke om denne side:

--
http://www.sa.dk/lak/saxo.htm
Gå til "specialsider" og så: "gamle hundenavne"

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-04-02 18:46

Karen <cowboyhat@sol.dk> writes:

> Jeg har brug for en masse to-staveles navne til en sort labrador tæve!
> Nogen forslag?

Jeg ville kalde hende Freja, det er et pænt navn og Freja fra den
nordiske mytologi var heller ikke lige frem en stille og rolig pige.

Men lad os endelig høre hvad det bliver.

/Trine

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-04-02 19:05

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har brug for en masse to-staveles navne til en sort labrador
tæve!
> Nogen forslag?

Ronja
Luna
speedy
Laika

var sådan hvad der lige faldt mig ind i først omgang ..

Hej fra Ami

Fra : Anni &Tommy

Dato : 16-04-02 19:49

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev i en meddelelse

Et par af mine favoritter:

Kida
Tia
Amy

Go' fornøjelse

Fra : Millie

Dato : 16-04-02 20:22

Hej Karen
Jeg har haft følgende tæver i familien i min tid:
Lady
Vabbie
Donna
Bella
og Sally hedder hende, der "regerer" for nuværende.
Hilsen Millie

Fra : Coppi

Dato : 16-04-02 21:04

Hej Karen.

Min næste tæve skal helt bestemt hedde Lucca.
Var det noget ?
For øvrigt er Vigdis også smukt.

Coppi

Fra : Louise Kragh

Dato : 16-04-02 21:48

Hvad med

Mokka
Tosca
Sally?

mvh
Louise

Fra : Karen

Dato : 16-04-02 22:00

>"Karen" <cowboyhat@sol.dk> wrote in message

hej!
Tak for alle forslagene, der var bestemt noget brugbart i mellem - Jeg
vender tilbage efter fredag, hvor vi får hende med resultatet :)

Kom endelig med nogen flere navne!

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Pia

Dato : 17-04-02 06:57

hm, jeg kunne godt finde på at kalde vores næste Sally - hvis det bliver en
tæve. Men jeg havde egentlig bestemt at der ikke skulle forekomme M eller A,
for at bedre kunne træne 2 på en gang. Såeh - jeg kunne jo kalde hende
Silly? :)

:Pia & ham hvis navn lyder som Mad og synes den nye passende kunne rime på
Tur, så er alle de vigtige ord dækket ind.

Fra : Karen

Dato : 17-04-02 08:35

On Wed, 17 Apr 2002 07:57:26 +0200, "Pia" <x@x.com> wrote:

> [...]
>for at bedre kunne træne 2 på en gang. Såeh - jeg kunne jo kalde hende

Min sidste hund, jeg blev nødt til at aflive 13½ år gammel hed Cille,
så det holder nok ikke - men ellers et sødt navn!

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Sverre Stokke

Dato : 17-04-02 07:46

x@x.com,Ny-Internet writes:
>Såeh - jeg kunne jo kalde hende
>Silly? :)
Eller Zombie

Hilsen Sverre.

Fra : Ole

Dato : 17-04-02 14:20

Hvad med KomHer?

Ole

Fra : Karen

Dato : 17-04-02 17:27

On Tue, 16 Apr 2002 19:07:10 +0200, Karen <cowboyhat@sol.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har brug for en masse to-staveles navne til en sort labrador tæve!
>Nogen forsla

Selv om jeg selv synes at Tosca var storfavorit har familien besluttet
sig for Emma! :)

Just wanted to let you know..

--
Karen