indhold af address bar
Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 16-04-02 15:59

Er det, i IE, muligt at få indholdet af address bar?
Jeg mener ikke document.URL, eller ligende.
Det jeg skal bruge er hvis brugeren f.eks. har indtastet noget i address bar
men ikke trykket enter, kan jeg så hente det?

PFT

Klaus

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-04-02 16:21

"Klaus Hebsgaard" <ida2308@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er det, i IE, muligt at få indholdet af address bar?

Du vil altså kort sagt til gå adressefeltet som et almindeligt tekstfelt og
få det jeg har skrevet ind f.eks. http://www.google.com selvom jeg endnu
ikke har trykket enter?

Det kan mig bekendt ikke lade sig gøre.

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 17-04-02 09:58

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message
> "Klaus Hebsgaard" <ida2308@vip.cybercity.dk> wrote in message
>
> Du vil altså kort sagt til gå adressefeltet som et almindeligt tekstfelt
> [...]
Korrekt forstået!

> Det kan mig bekendt ikke lade sig gøre.

ØV ÆV

Det jeg ville var at lave en funktionalitet, tilsvarende den der hedder
CTRL+ENTER. Denne sætter et www. foran og et .com efter det der allerede
står i addressbar. Jeg ville så lave en funtionalitet med .dk. Og lægge den
op i min links bar....