Harddisk til IBM ThinkPad
Fra : Christian Catu

Dato : 16-04-02 15:29

Hejsa
Min ven har en IBM ThinkPad 390, hvor harddisken er gået i stykker. Da jeg
skilte den ad, kunne jeg se at det ikke er samme slags som sidder i min
laptop. På IBM's side (http://makeashorterlink.com/?V289531B) står der at
det er en ata-4 disk, hvad så end det betyder. Er der nogen der ved, hvor
man kan skaffe sig en sådan disk?

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Henning

Dato : 16-04-02 17:55

On Tue, 16 Apr 2002 16:29:22 +0200, "Christian Catu"
<catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote:

>Hejsa
>Min ven har en IBM ThinkPad 390, hvor harddisken er gået i stykker. Da jeg

Er den ikke så ny, at der stadig er garanti på den? 3 år svjh.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Christian Catu

Dato : 16-04-02 18:28

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message

> Er den ikke så ny, at der stadig er garanti på den? 3 år svjh.

Jo, men har selv smadret den, så den går ikke på garantien

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-04-02 07:59

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message

> "Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message

> jeg

> Jo, men har selv smadret den, så den går ikke på garantien

Hvordan smadret den?
Du kan jo være heldig IBM dækker alligevel...

/Dennis

Fra : Christian Catu

Dato : 17-04-02 11:14

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
> Hvordan smadret den?
> Du kan jo være heldig IBM dækker alligevel...
>
> /Dennis

Den er tabt på gulvet. Jeg ved af erfaring at IBM ikke dækker det. En ny hd
på omkring 5+6 GB kan sgu heller ikke være så dyr. Jeg kan bare ikke forstå
at det ikke er samme slags som sidder i min Toshiba Satellite. Er der nogen
der ved hvilken hd jeg skal købe i stedet?

Fra : Bear

Dato : 16-04-02 19:38

Hmm, mon ikke en IBM Travelstar passer deri?

Check edbpriser.

Bear
ICQ: 2745075