Dejlig kat søger nyt hjem
Fra : HelleK

Dato : 16-04-02 09:56

Jeg har jordens dejligste kat (siger alle nok) har haft hende siden dec
99. Hun er fra sept. 99. Jeg bor alene i en lejlighed på 1. sal og hun
har altid været indekat, men jeg
er begyndt at gå tur med hende, hvilket jo gør at nu vil hun gerne mere
ud og piber.
Og det synes jeg selvfølgelig er synd. Normalt ville jeg selvfølgelig
fortsætte med at gå tur med hende, men jeg venter mit første barn om ca.
14 dage og ved at det vil gå ud over min elskede kat. Hun er vant til at
ligge i min seng om natten og kommer og vækker mig om morgenen og skal
ligge i arm. Da jeg ikke har noget børneværelse skal baby altså være i
soveværelset hvilket jo gør at så kan min kat ikke være der, da jeg er
nervøs for at hun skal hoppe op og ligge sig hos baby. Alt i alt synes
jeg min kat har fortjent mere end det jeg fremover ville kunne gi hende.
Hun er sort og hvid, steriliseret og øretatoveret, ikke vant til børn
eller andre dyr.
Det bedste ville derfor være hos nogen uden hverken børn eller andre
dyr, da hun er vant til at være midtpunkt her. Der skal være tid til
hende og hun skal føle sig tryg og elsket. Da hun ikke er vant til at
være ude på egen hånd er jeg utrolig bange for at hun skal blive kørt
ned, så det skal være et sted langt ude på landet hvor der ikke er for
mange biler, eller et sted hvor man går tur med hende eller har en
løbegård.
Hun er en indekat der meget gerne vil ud, men skal stadig kunne være
inde hvis det er det hun har lyst til. Dette er utrolig svært, da jeg
elsker min kat højt, men jeg føler det er det bedste for hende, og hun
fortjener det bedste.
Håber at høre fra nogen som har et godt og trygt hjem til hende.
Vi bor i Høng ved Slagelse på Vestsjælland.

http://www.kandu.dk/

Fra : Britta Larsen

Dato : 16-04-02 15:00

>Da jeg ikke har noget børneværelse skal baby altså være i
> soveværelset hvilket jo gør at så kan min kat ikke være der, da jeg er
> nervøs for at hun skal hoppe op og ligge sig hos baby.

Hvorfor kan du ikke bare lade katten gå i stuen, jeg har ikke haft problemer
med min kat, da jeg fik min anden søn hjem for 2 uger siden, og han er
heller ikke van til små babyer, han har fået lov at snuse til ham og så har
det været alt, jeg har kunne lade liften stå uden han har listet sig op til
babyen.
Så mener ikke der er noget at være bange for, jeg var selv meget bekymret i
starten, men det viste sig ubegrundet.

M.v.h.

Britta Larsen :)