NEM! database adgang fra c++
Fra : Flare

Dato : 16-04-02 00:13

Hvad er den (eller en af) nemeste måde at tilgå en SQL database, når
kriteriet er at den skal være:

Gratis, nem (hurtig at implementere), Win32 kampatibel, og sikkerheds kravet
er LAVT?

Findes der nogle gode indbyggede funktioner STD til det eller skal jeg ud i
3 classer for at opfylde dette?

Referencer til begge løsninger vil være godt. :)

En Binær fil har været overvejet men dette var ikke løsningen for mig :)

Håber på hjælp

--
Anders
-----------------------------------

Fra : Soeren Dalby

Dato : 17-04-02 21:13

Hej Anders,

Kig på www.mysql.com.

mySQL er en super database, der lever op til alle dine krav. Den kan tilgås
via ODBC som er meget velbeskrevet og (en lidt forældet) standard for
Windows platformen.

--
Med venlig hilsen / best regards

Soeren Dalby

Fra : Flare

Dato : 18-04-02 00:53

> mySQL er en super database, der lever op til alle dine krav. Den kan
tilgås
> via ODBC som er meget velbeskrevet og (en lidt forældet) standard for
> Windows platformen.

Det var jo lige hvad jeg havde brug for :). Fandt enda en fin API inde på
deres egen side, som ser meget overskuelig ud.

Takker

Anders
http://newbie.at/adkw
www.dct-team.dk