Ximian Evolution
Fra : Asmus U2

Dato : 15-04-02 22:54

Hej, jeg har valgt at bruge Ximian Evolution som mit email program.

hvis jeg vælger nyhedtjeneste og vælger at finde min egen nyhedstjeneste.
kommer denne fejlmeddelelse

Fejl under nedhentning af RDF:

Findes der nogen danske nyhedstjenester der virker under Ximian?

Kan jeg selv få fx. http://www.ringstedonline.dk til at virke der?

jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Asmus

--
Min U2 bootleg homepage

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 15-04-02 23:03

On Mon, 15 Apr 2002 23:53:55 +0200, asmusu2 wrote:

> Fejl under nedhentning af RDF:

> Findes der nogen danske nyhedstjenester der virker under Ximian?

Ja - både DR, Ingeniøren og Information f.ex.

> Kan jeg selv få fx. http://www.ringstedonline.dk til at virke der?

Giver Ringsted Online adgang til en .rdf/.rss-fil? Har du tilføjet
url'en til den og ikke til forsiden?

Mvh.

--
"Ett, två, tre, pang på rödbetan." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Asmus U2

Dato : 16-04-02 19:28

Adam Sjøgren wrote:

> Ja - både DR, Ingeniøren og Information f.ex.

> Giver Ringsted Online adgang til en .rdf/.rss-fil? Har du tilføjet
> url'en til den og ikke til forsiden?
>

> Mvh.

ok tak, så skal jeg til at lede lidt

Steen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 16-04-02 19:50

Asmus U2 wrote:

> Findes der nogen danske nyhedstjenester der virker under Ximian?

Ved det ikke, men du kan finde en liste over danske nyhedstjenester
her: http://asdf.dk/rss/da/

(den må vist være lavet af en, der var helt, helt tom i hovedet, da
han skulle finde et domænenavn

-Claus

Fra : Asmus U2

Dato : 18-04-02 07:48

Claus Rasmussen wrote:

> [...]
> her: http://asdf.dk/rss/da/
>
> (den må vist være lavet af en, der var helt, helt tom i hovedet, da

tak

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 18-04-02 23:16

"Claus Rasmussen" <clr@cc-consult.dk> skrev i en meddelelse

> her: http://asdf.dk/rss/da/

> (den må vist være lavet af en, der var helt, helt tom i hovedet, da
> han skulle finde et domænenavn

Mon ikke han ville have noget, der var hurtigt at skrive.
Tilsvarende er qwer.dk og zxcv.dk også i brug.

--
Jens Axel Søgaard