Worldonline mobil
Fra : Tjek

Dato : 02-02-01 18:13

Hey...

Kan man betale på andre måder end Dankort ved Worldonline Mobil og hvor
finder man noget om betaling på WOL's hjemmeside - synes ikke jeg kan finde
noget ....

- Simon

Fra : bebjo

Dato : 02-02-01 22:43

> Kan man betale på andre måder end Dankort ved Worldonline Mobil og hvor
> finder man noget om betaling på WOL's hjemmeside - synes ikke jeg kan
finde
> noget ....

Så vidt jeg ved kan der kun "lades op" via dankort, men betalingen på 99,-
kommer der en regning på efter wol's ord.

--bebjo

Fra : Stephen Møller

Dato : 02-02-01 23:59

Du kan betale med fakture, der koster 15 kr mere

Fra : §trexx

Dato : 03-02-01 00:04

Hej Tjek

Prøv at kigge HER! http://www.mobile.worldonline.dk/ .... Du kan betale med
E-Giro, Dankort, og en ting mere
Hvis du vil vide mere om World Online mobiltelefoni, kan du downloade
en brochure her: http://mobile.worldonline.dk/download/info.pdf

Hilsen Strexx
Icq #104028474