onani hos heste?
Fra : MM

Dato : 15-04-02 20:42

Ja undskyld mig, og det er altså ikke gas, men vi har lige lukket hestene ud
på en ny fold idag. Der stod der nogle små pjevsetræer, som var lige omtrent
en meter høje. Den ene af hestene (en hoppe) har stået det meste af dagen
med den der busk mellem benene og rokket frem og tilbage...Hun har været i
en helt anden verden, og blikket var helt fjernt. Hun elsker når man renser
hende på maven, og især når yveret bliver gjort rent er hun helt salig...Kan
det virkelig passe at hun ligefrem "tilfredsstiller" sig selv på den måde,
eller er der en anden forklaring?
Sjovt ser det ihvertfald ud *GGG*

--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : MM

Dato : 21-04-02 20:26

Kan det virkelig passe at der ikke er en eneste der har oplevet dette før,
eller i det mindste har et bud på hvad det kan være?????

Fra : Britta Larsen

Dato : 22-04-02 09:50

"MM" <mivse@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at der ikke er en eneste der har oplevet dette før,
> eller i det mindste har et bud på hvad det kan være?????

Den har nok bare fundet et sted der har kløet godt og grundigt ;).

Tror ikke det har noget med onani at gøre....

m.v.h.

Britta Larsen

Fra : MM

Dato : 22-04-02 17:42

> Den har nok bare fundet et sted der har kløet godt og grundigt ;).

Ja det kan selvfølgelig være...men en hel dag?? Og den fortsætter
faktisk..Den har ikke noget udslæt eller noget, det har jeg selvfælgelig
tjekket...Men oki, så længe den hygger sig er det da ok med mig...Har nok
bare indset at det med at plante æbletræer i folden ikke holder så længe hun
har den mani *SSS*

> Tror ikke det har noget med onani at gøre....

Nææh måske ikke...Det er vel også tillagt mennesker at have den slags
fornøjelser *SS*

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-04-02 08:30

In <3cc43c70$0$63770$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, MM wrote:

> [...]
> tjekket...Men oki, så længe den hygger sig er det da ok med mig...Har
> nok bare indset at det med at plante æbletræer i folden ikke holder så

   Æbletreæer på folden må da osse være et pokkers arbejde? Det er trods
alt ikke alle heste der kan finde ud af at holde mulen fra
rådne/halvrådne nedfaldsæbler - og jeg skal hilse og sige at den slags
gir kolik :( Jeg vil i hvert fald holde på at man skal ud og samle
nedfaldsæbler op hvis de falder på hestefolden.... Selv om tanken om
dyrk-selv-hesteguffer jo er herlig :)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Tanja Bromley

Dato : 26-04-02 10:34

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gir kolik :( Jeg vil i hvert fald holde på at man skal ud og samle
> nedfaldsæbler op hvis de falder på hestefolden.... Selv om tanken om

Jeg har nu også et æbletræ på folden, og har aldrig haft problemer af den
grund.
Sjovt nok kan mine heste slet ikke finde ud af at "plukke" æblerne selv, så
selvom træet står på folden, må jeg ud og plukke lidt æbler ned til dem hver
dag i frugttiden
De rådne æbler rører de ikke, så det er faktisk ikke noget problem. Til
gengæld er de rigtig glade for at bruge træet som gnubbepind

/Tanja

Fra : MM

Dato : 03-05-02 21:55

Næææh der hvor min hoppe stod før havde de indtil flere æble- og pæretræer,
og et par af de andre heste spiste også de halv- og helrådne æbler, og de
fik nu ikke kolik af det....Min gør det dog ikke, og det var heller ikke
sådan at hun foråd sig så hun fik kolik af det

Jeg vil i hvert fald holde på at man skal ud og samle
Øv ja så er det da et hulens arbejde

Selv om tanken om dyrk-selv-hesteguffer jo er herlig :)

Ja det var jo også det jeg tænkte...Men det skal jo være nogle halvstore
nogen, hvis de skal kunne holde til timelange gnubberier hver dag *SSS*

> [...]
> selvom træet står på folden, må jeg ud og plukke lidt æbler ned til dem
Det har jeg ellers set en der kunne...Det er jo ret smart

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 06-05-02 06:41

In <3cd2f846$0$11921$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, MM wrote:

> [...]
> æbler, og de fik nu ikke kolik af det....Min gør det dog ikke, og det
> var heller ikke sådan at hun foråd sig så hun fik kolik af det

   Jeg har set en shettie få kolik og tarmslyng af det.Og det gik dæleme
stærkt.

Fra : MM

Dato : 05-07-02 20:31

snip.

> Jeg har set en shettie få kolik og tarmslyng af det.Og det gik dæleme
> stærkt.
Døde den???

Knus Mia