wsftp 95LE / Zonealarm
Fra : Gert Philipsen

Dato : 15-04-02 20:56

Jeg har netop installeret wsftp. Jeg har ikke brugt FTP før og kan ikke få
det til at connecte.

Selv vil jeg tro, at det har noget med instillingerne i Zonealarm at gøre,
men efter at have læst hjælpefiler og søgt på nettet et par timer giver jeg
nu op.

Er der nogen, der har løsningsforslag - meget gerne detaljeret beskrevet,
vil jeg være taknemmelig

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Henrik Daae

Dato : 16-04-02 13:22

"Gert Philipsen" <gert@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men efter at have læst hjælpefiler og søgt på nettet et par timer giver

Har du prøvet at lukke Zonealarm og så prøve at connecte?

Mvh. Henrik - fjern NOSPAM i min email