Basic Authentication ????
Fra : X

Dato : 02-02-01 17:54

Hvordan fjærner jeg linien: "Domæne", så jeg kun skal logge ind med
brugernavn og adgangskode ???

Eksemplet kan ses på:
http://home.worldonline.dk/~poul88/auth/adgangskode.jpg

Filen kan hentes på:
http://home.worldonline.dk/~poul88/auth/Basic-Authentication-II.zip

Tak for hjælpen !!!

Med venlig hilsen:

Poul Henning Svendsen

Fra : PNP

Dato : 03-02-01 21:55

IE vil altid bruge den bedste kryptering så hvis NT authentication
ikke er slået fra, skal du sætte serveren op til at acceptere brugere
fra et default domæne.

Du har givetvis ikke slået NT authentication fra på serveren, og du
kan ikke slippe for denne login, hvis du ikke har gjort det.

Jeg har selv haft problemer med dette, og du kan ikke slippe for det.
Samtidig kan du heller ikke bruge Frontpage i dette dir, hvis du slår
NTLM fra.

-peter

Fra : PNP

Dato : 03-02-01 21:57

For at understrege... Basic Authentication skal være den ENESTE type
authentication i Internet Services Manager på dette dir, ellers vil
dit script slet ikke virke.

Mvh

Fra : X

Dato : 04-02-01 14:04

Jeg har det liggende i en dir for sig selv eks. 121.111.111.111/test/

Og der ligger kun det !!!

Hvordan gør man ellers hvis man skal installere det korrekt ???

Eller hvordan for man at vide hvad for en domain navn man har ???

MVH. Poul