Database over hvor hvor man kan løbe agn
Fra : Søren

Dato : 15-04-02 17:21

Hej NG.
Jeg syntes vi mangler en pæn og funktionel hjemmeside hvor man kan finde ud
af hvor der kan købes levende agn til lystfiskeri.
Jeg har lavet følgende side: www.agn.computerbasen.dk
Hvad syntes i???

MVH Søren

Fra : Søren

Dato : 15-04-02 17:39

Jeg mente selvfølgelig KØBE og ikke LØBE

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-04-02 20:20

Søren <sorengj@mail(sletdette).dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbafdff$0$78770$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
ud
> af hvor der kan købes levende agn til lystfiskeri.

For det første findes den i forvejen på: http://www.rhlinux.rh.dk/lau/agn/

For det andet synes jeg du skal sende en undskyldning til ejeren af denne
side, som du ganske hæmningsløst (og ret uelegant) har kopieret fra, og så
fjerne din agnside igen.

------------------
Fra din side:
------------------
Agger :

Vesterhavsvej - Hovedgaden, (mange steder), selvbetjeningskasser.
Altid tobis, og meget ofte friske sandorm. Åbningstider ...???

------------------
Fra de oprindelige agnside:
------------------
Agger :

Vesterhavsvej - Hovedgaden, (mange steder), selvbetjeningskasser. Altid
tobis, og meget ofte friske sandorm. Åbningstider ...???

Der er vist ikke megen tvivl om at det ord der beskriver dette bedst starter
med T og slutter på I

/Alex

Fra : Søren

Dato : 15-04-02 22:33

Jeg er klar over at mange af informationerne stammer fra den side du
omtaler.
Jeg har dog også fulgt med i NG når folk har bedt ham tilføje adresser til
hans side. Den sidste jeg så var fra d. 16-01-02
Men der er stadig ikke blevet tilføjet noget, siden er efter min mening gået
i stå.
Jeg har skrevet til ham og spurgt om jeg måtte overtage driften af siden.
Jeg fik det svar tilbage at han ikke var interesseret i at jeg overtog siden
fordi at han var bange for at komme til at kede sig til døde. Jeg er
desværre rej for at det er folkene der kigger på siden der kommer til det.

Jeg har indtil videre ikke i sinde at fjerne siden men jeg overvejer at gå
ind og slette den direkte kopierede tekst.

Jeg syntes folk har fortjent en side der bliver opdateret ved henvendelser.

MVH Søren

Fra : Henric

Dato : 16-04-02 10:22

Sören, det är jäkligt dålig stil att stjäla material så men din sida är
absolut snyggare och har vad jag kan se mer information så "drop the
steeling and keep up the GOOD work".
/H

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-02 12:03

> [...]
siden
> fordi at han var bange for at komme til at kede sig til døde.

Så må han sgu finde en anden hobby!

> Jeg er desværre rej for at det er folkene der kigger på siden der kommer
til det.

Hvis du fortsætter med din side, "vinder" den hurtigt terræn, og så er der
ikke mange, der gider kede sig til døde på den anden side.

> Jeg har indtil videre ikke i sinde at fjerne siden men jeg overvejer at gå
> ind og slette den direkte kopierede tekst.

Han har ikke patent på de oplysninger, du har kopieret. Hvis du omskriver
den bare en anelse, kan han intet stille op. Jeg kan da heller ikke
forestille mig, at han vil bekæmpe dit nye tiltag - han vil bare ikke miste
sin hobby.

> Jeg syntes folk har fortjent en side der bliver opdateret ved
henvendelser.

Så sørg for selv at opdatere din nye side. Det er sikkert sjovest i starten.
Hvis det bliver kedeligt, så lad en anden overtage tjansen!

MVH Søren

Pyt med dig, Høje Hr. Linaa!!!

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-04-02 12:27

"Søren" <sorengj@mail(sletdette).dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har indtil videre ikke i sinde at fjerne siden men jeg overvejer at gå
> ind og slette den direkte kopierede tekst.

I så fald er der jo heller ikke noget odiøst i at lave en konkurrerende
side. Det er blot ikke smart at kopiere direkte fra en anden hjemmeside, så
du skal nok overveje hurtigt at skrive din egen version.

> Jeg syntes folk har fortjent en side der bliver opdateret ved
henvendelser.

Det har du helt og aldeles ret i, og funktionalitet og design er helt i top
på din side.

vh
Alex

Fra : Leif

Dato : 16-04-02 19:16

> [...]
> ind og slette den direkte kopierede tekst.
>
> Jeg syntes folk har fortjent en side der bliver opdateret ved

Hejsa
Jeg kan kun give Søren ret. Jeg har sendt en mail d.12/01-2002 med nogle
oplysninger til den side Alex omtaler, men der sker ikke en sk.... selvom
jeg d 26/03-2002 skrev en ny mail til ham og spurgte om siden var nede, har
jeg stadigvæk ikke fået svar eller kan se der er sket noget på siden. Så jeg
er glad for Sørens tiltag, der virker )))))))

mvh Leif

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-02 03:58

> [...]
jeg
> er glad for Sørens tiltag, der virker )))))))

Grejbiksen på Randersvej i Trige ved Århus sælger regnorm, børsteorm,
tigerorm og måske andet.
Grejbutikken på Århusvej i Trustrup sælger sandorm, børsteorm, tobis
(frosne) og sommetider tigerorm. Butikken har desuden døgnautomat, hvis man
skulle være interesseret i det.

mvh Philip

Fra : hans hansen

Dato : 16-04-02 16:55

Fin side nem at finde rundt på har lige en oplysninge omkring viborg jeg
gerne vil have på den Jagt og Fiskeri butikken som ligger i Gravene i Viborg
sælger Regnorm, tiger orm, melorm og madikker, også er der grejbutikken i
jernbangade der ligger inde med det samme..

Mvh. Uffe