Loadmovie
Fra : Allan M

Dato : 15-04-02 17:20

En kammerat har bedt mig om at finde information om følgende problem(?)
Ikke fordi jeg kender noget til Flash men han mener jeg er bedre til at søge
information om emnet.

Er der nogen af jer flashguruer som forstår spørgsmålet og kender svaret
ville min kammerat blive endnu mere glad for mig.

Klip >>>>

jeg sidder rigtig fast i det lige nu. Jeg er startet med at køre med
loadMovie kontra loadMovie i movie klip. Jeg går ud fra, at du kende
problematik, fordelen ved at loade i movie klip er, at du kan sådan set selv
bestemmer, hvor skal det placeres, i forhold til i almindelige loadMovie,
hvor den bare blive placeret i venstre hjørne.
Nu kommer det, hvis jeg køre med loadMovie, så får jeg vist
aktuelle data, men hvis jeg loaderMovie i movie klip, så kan jeg ikke få
vist de data preloader viser normalt og jeg er tæt på kværner det hele.

Din opgave er at skaffe info om, hvordan jeg kan komme videre, god jagt!!!

<<<< Klip igen

... Mvh Allan Møller

Fra : MZH

Dato : 15-04-02 18:08

Ikke fordi det hjælper ret meget, men jeg har haft nøjagtig samme
problem, og løsningen blev, at jeg måtte bide i det sure æble og bruge
LoadMovie i levels i stedet for target...

Det er som skrevet ikke nær så fleksibelt, fordi movieclippet bare
bliver placeret i øverste venstre hjørne, men det var det eneste, jeg
kunne få til at fungere.

Det kræver en del tilpasning af de movieclips, der skal loades, men
jeg tror ikke, der er andre muligheder...

Mvh.

Mikkel

Fra : Danny Andreasen

Dato : 09-05-02 19:57

jeg har pga. dette problem, skiftet til at alle movies der bliver loadet har
samme størrelse som "parrent".. så kan jeg bestemmme... (-;