Børnechecken - kommer den bare dumpende?
Fra : Mark Schiller

Dato : 15-04-02 15:42

Hej alle,

jeg sidder lige her med, et sikkert tåbeligt, spørgsmål )

Kommer børnechecken bare dumpende eller skal man "gøre noget" for, at
få den?

Vi fik vores søn den 6/2 og hører fra vores omgangskreds, at nu kommer
checken snart og de har fået brev om det - vi har ikke hørt en lyd
endnu .............

Har jeg glemt noget eller har kommunen mon glemt os?!

/Mark

--
Bliv medlem af FarKlubben - en elektronisk fædregruppe.

Send email til: farklubben-subscribe@yahoogrupper.dk

Fra : HELLE

Dato : 15-04-02 16:18

Hej Mark

> Kommer børnechecken bare dumpende eller skal man "gøre noget" for, at
> få den?

Ja, den kommer bare dumpende.

Hilsen Helle

Fra : Flemming

Dato : 15-04-02 17:19

Hej Mark
Nu husker jeg ikke helt hvor skæringsdatoerne (fødselsdato) for at komme med
i dette kvartals børnecheck. Men da det er første gang i skal modtage den
kommer den som check og ikke som overførsel til bankkonto det skal i nemlig
selv tilmelde jer via det brev der følger med. Checken kommer den 20 april
og mon ikke også i skulle være så heldige at være med i denne runde.
Mange hilsener og tillykke med det nye familiemedlem
Gitte Jahns

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-04-02 17:23

skæringsdatoen er den første i den måned checken kommer.... dvs føder man
før den første april får man check den 20 april.... men efter den første
falder den først til næste kvartal dvs den 20 juli....

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 15-04-02 20:07

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> før den første april får man check den 20 april.... men efter den første
> falder den først til næste kvartal dvs den 20 juli....

Jeps - vores sidste kom 5 timer for sent til børnechecken - 010701 kl. 04:50

mvh
Bendt

Fra : Mark Schiller

Dato : 15-04-02 18:15

Mon, 15 Apr 2002 18:19:26 +0200, berigede "Flemming"
<fl.jahns@get2net.dk> dk.familie.barn med:

>Mange hilsener og tillykke med det nye familiemedlem

Tusinde tak - det er fagrer nye verden

/Mark