Picasso DH 340 & Ergo DH 158
Fra : jan

Dato : 15-04-02 15:29

Hejsa.. Jeg har en sød DV-hoppe der er efter Picasso DH 340 og Ergo DH 158.
Er der nogen der ligger inde med nogle billeder af en af dem, eller begge og
vil sende dem til mig eventuel via e-mail ville jeg blive meget glad. Jeg
vil nemlig meget gerne se hvor meget min hoppe ligner dem.
Det kan også være at du/I ved hvor jeg kan finde billeder af dem.
Tak på forhånd.
Naja Mogensen

Fra : Tine Gade

Dato : 16-04-02 09:08

Fra : NinaB

Dato : 16-04-02 14:17

"Tine Gade" skrev d. 16-04-02 09:08 dette indlæg :

Prøv www.horse.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : mba

Dato : 20-04-02 13:38

Picasso
DH 340

Fødselsdato: 1983
Kårings år: 1986
Stangmål: 167 cm
Pibemål: 20,0 cm
Signalement:
M.brun uregl. blis. krone h.b., kode v.b., HANN-brand v.lår og
v.side hals.

Ergo fandt jeg dette billede af :

http://www.ramonas.dk/Fotos/ergos/ergo.jpg

Med venlig hilsen M. Andersen

Fra : jan

Dato : 20-04-02 16:34

Tak for svarene.
Jeg blev godt nok overrasket over hvor meget Ida ligner Ergo. Samme
(undskyld udtrykket) røv og hals. Hun er bare lidt mere forfinet. Ellers kan
man godt se de er i familie.. Nu mangler jeg bare Picasso..
Naja