Token Ring / Ehthernet
Fra : Lidsmoes

Dato : 15-04-02 15:26

Hej NG

Hvis man sætter et Ethernetkort i sin server som kører i et tokenring
netværk.
Hvordan definere man hvilken trafik der skal kører på hvilket netkort.

Jeg vil gerne flytte min netværksbackup over på et lille (mellem serverene)
Ethernetværk ?

/Henry

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-04-02 15:56

"Lidsmoes" <lidsmoesremove@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvordan definere man hvilken trafik der skal kører på hvilket netkort.
>
> Jeg vil gerne flytte min netværksbackup over på et lille (mellem

Nu skriver du jo ikke, hvilket OS du benytter, men normalt kan du binde
forskellige transportprotokoller til forskellige netkort. Der er god idé i
at køre alm. netværkstrafik på én kombination af
transportprotokol/netværksprotokol og backup-trafik på en anden kombination
i sit eget lille isolerede LAN.

--
-Jens B.

Fra : Lidsmoes

Dato : 16-04-02 06:15

Hej
Ja det havde nok været ret fornuftigt at orientere om at mit netværk består
af NT / 2000 servere.

/Henry