Montering af kabinetblæser - bare et tip!
Fra : Peter Holm

Dato : 15-04-02 09:18

Jeg har lige monteret en blæser til indsugning i kabinettet. For at undgå
vibrationer og medfølgende støj har jeg monteret blæseren med en lille klat
sanitetssilicone i hvert hjørne. Det virker rigtig godt, og alle vibrationer
er elimineret.
--
Peter Holm
http://home1.stofanet.dk/phc/mypc.html

Fra : Martin K

Dato : 15-04-02 13:23

Peter Holm wrote:
> [...]
> en lille klat sanitetssilicone i hvert hjørne. Det virker rigtig
> godt, og alle vibrationer er elimineret.

Hey...

Det lader til du har et AOpen HQ45-kabinet. Sådan et har jeg også. Jeg har
tænkt på at sætte en blæser samme sted som dig, men hvordan leder du luften
ind i kabinettet? Frontpladen blokerer jo for luften på en eller anden
måde...

På forhånd tak...
--
Martin K

Fra : Brian k lauritzen

Dato : 15-04-02 13:51

Hej

Det vækker minder hos mig, da jeg havde det kabinet brugte jeg en kraftig
bidetang til at klippe "gitret" ud, jeg har også lavet en ekstra udsugning
bag til under PSU´en, det giver en lavere temp at suge ud i det kabinet.

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Peter Holm

Dato : 15-04-02 15:08

luften kommer stadig ind. det suges fra gulvet - altså sprækken under
frontpladen (men jo, man burde da save hul i fronten - føre en slange de 2
cm derud, sætte et lækkert gitter på, og så suge suften derfra
Jeg er ved at montere et filter i blæseren, da den jo netop suger luft fra
gulvet, og på den måde hiver en MASSE støv med sig, som jeg ikke gider ha'
ind i kabinettet.

Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-04-02 15:45

Peter Holm <phc@mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
> en lille klat sanitetssilicone i hvert hjørne. Det virker rigtig
> godt, og alle vibrationer er elimineret.

Noget dobbeltklæbende tape (2mm skum) kan også anbefales. Det sidder
fast med det samme

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress