Michael Olsen Hesselager
Fra : Lis Graae

Dato : 15-04-02 09:07

Jeg er ny abbonnent og skal lige finde ud af, hvordan man gebærder sig.
Jeg har tidlige skrevet og eftersøgt Michel Olsen Hesselager Kirkebøger
brændt
Hans dattat Barbara Michelsdatter f. 1766 Hesselager. Jeg har ingen præsis
dato for fødsel., men hvad jeg glemte var at skrive hvor Barbara endte, så
kan jeg godt forstå, at jeg ikke har fået nogen reaktion.
Barbara blev viet 1799 St. Nicolai Svendborg til Rasmus Graae f. 19.6.1767
Barbara blev 83 år dør i Svendborg
Da jeg gerne vil have has på Barbaras fødsel og forældre, som jeg ikke har
kunnet finde, håber jeg. at de yderligere oplysninger giver resultat og
nogen kan give mig en hjælpende hånd til at komme videre. På forhånd tak.

Venlig hilsen
Lis Graae

Fra : Bent Fleron

Dato : 15-04-02 09:15

"Lis Graae" <lis.graae@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> kunnet finde, håber jeg. at de yderligere oplysninger giver resultat

Vi har en Graaesvej i Svendborg, måske er der en forbindelse ? Jeg skal ind
til LA i Odense i løbet af denne uge, så jeg prøver at kigge efter hendes
fødsel og forældre.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : dannebrog

Dato : 16-04-02 14:25

Der findes en trykt stamtavle over Slægten Graae - og det er den, du er
løbet ind i. - Desuden findes en anetavle over forfædrene til en person
Graae, og den kan du også bruge lidt fra måske.

Ulrich Alster Klug
Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
http://www.dannebrog.subnet.dk