Billig pc
Fra : Peter Hansen

Dato : 14-04-02 20:40

Nogen der ved hvor man kan få en kanon pc henne hvor det er billigt i
forhold til en rigtig god ydelse!

Jeg ved godt at aldi's pc'ere er så gode og billige men nåede ikke derop :)

Men der må der være andre butikker som også er rigtig billige!

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-04-02 21:11

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev

> [...]
derop :)

> Men der må der være andre butikker som også er rigtig billige!

Ja, og dem finder du på www.edbpriser.dk

mvh
Peter

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 14-04-02 21:24

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
:)

> Men der må der være andre butikker som også er rigtig billige!

Der er også en Medion pc i Electric City i Odense som ca. er den samme som
den i Aldi.
Tag et kig på den...

Den koster bare 2000 kr. mere!...

--
M.v.h. Morten Jørgensen
www.StartLinket.dk

Fra : Sebastian

Dato : 14-04-02 22:52

Peter Hansen <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i

Tjek www.itshoppen.com

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 15-04-02 10:08

> Nogen der ved hvor man kan få en kanon pc henne hvor det er billigt i
> forhold til en rigtig god ydelse!

Det kan du gøre bedre.

Hvilke krav har du til maskinen? Jeg mener hvad skal den bruges til, hvilken
software vil du køre på den og hvilken hardware har du brug for?

> Men der må der være andre butikker som også er rigtig billige!

Igen kan du gøre det bedre. Har du selv nogen anelse om hvad du vil spendere
på projektet?

Claus

Fra : Peter Hansen

Dato : 15-04-02 15:30

Noget i retningen af hvad aldi's pc koster og noget lignende konfiguration!

Fra : Leony

Dato : 16-04-02 09:08

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Noget i retningen af hvad aldi's pc koster og noget lignende
konfiguration!

www.shg.dk kan du selv samle din PC. Så er det bare at gå i gang, du kan
jo bruge specs fra Aldi Pc'en som udgangspunkt.
Shg plejer ikke at være de dyreste med ting.
Der er jo ingen der siger at du skal købe den hos shg, men derfor kan du
alligevel samle den for sjov.
(Samlede for sjov Aldi-maskinen på edbpriser den kostede 11346 kr (med
WinXP).
Processoren er i hvert fald et sted du uden problemer kan spare et par
tusind, hvis du bare skal bruge den til alm hjemmebrug.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/