Slås hunkatte ?
Fra : Bent F.

Dato : 14-04-02 20:17

Jeg troede ikke hunkatte sloges, men vores ellers så kønne Chili, kommer
hjem med det ene sår efter det andet, mærkeligt nok er det andre hunkatte
der overfalder hende på vores grund, Chili er neutraliseret,nå men det kan
jo være hun bliver lidt hærdet, og senere lærer at sætte sig i respekt.

--
Venlig Hilsen
Bent F.

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 15-04-02 14:10

Bent F. skrev i meddelelsen <3cb9d563$0$10685$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...
>Jeg troede ikke hunkatte sloges, men vores ellers så kønne Chili, kommer
>hjem med det ene sår efter det andet, mærkeligt nok er det andre hunkatte
>der overfalder hende på vores grund,

Det kan godt være, de andre hunkatte ikke anser grunden som _jeres_ .
Hvis du kender ejerne, kan du jo evt. foreslå dem at få deres hunkatte
neutraliseret, det skulle så vidt jeg ved dæmpe kattenes trang til
territoriekampe.

>Chili er neutraliseret,nå men det kan
>jo være hun bliver lidt hærdet, og senere lærer at sætte sig i respekt.

Hvis ikke, var det måske en mulighed at bygge en løbegård til Chili, så hun
ikke får flere knubs en højst nødvendigt?

Hilsen Birgitte