Connemara stutterier
Fra : Michael Hoelgaard

Dato : 14-04-02 18:46

Hej

Er der nogle der kender nogle stutterier med connemara eller islændere,
eller bare steder hvor der er mange til salg. Jeg har haft problemer med at
finde nogle på nettet der lå her i nordsjælland. Men jeg ville blive rigtig
glad hvis i kunne hjælpe mig.

Er der på nogen måde man kan finde sin hest's "forældre" og eventuelle
søskende hvis der ingen stamtavle er?
Er der nogle der kender til dette?

Tak for hjælpen

Louise Meinhardt

Fra : Thea Sabine Gade Zac~

Dato : 15-04-02 18:34

Hej.

Jeg kender ikke til nogen connemare stutterier på Nordsjælland..men du kan
sikkert finde nogle islænder stutterier på DI´s hjemmeside..
www.islandshest.dk.
Vedr. stamtavle. Så ring til landskontoret for heste eller skriv til dem med
de oplysninger du har på heste. Så kan sikkert hjælpe. De ligger på
Udkjærvej 4 8200 Århus N.

MvH
Thea