Javascript, funktion og felter i formular
Fra : Henry Vest

Dato : 02-02-01 13:38

I en formular med navnet "tid" har jeg en række felter med navnene "x1",
"x2"..."xn". Nu vil jeg gerne lave en Javascript-funktion der som argument
modtager et heltal, denne funktion skal opdatere feltet med samme nummer som
funktionens argument. Hvordan gør jeg det? Noget med:

function abc(n){
document.tid.x ??? .value = etEllerAndet;
}

Fra : Kasper

Dato : 02-02-01 16:05

function abc (n) {
document.tid.elements['x'+n].value = 'EtEllerAndet' + n
}

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-02-01 23:53

"Kasper" <kasper@huleboer.dk> wrote
[SNIP]

Gider du ikke prøve at qoute efter retningslinjerne på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på