silent viking??
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 14-04-02 18:03

hej ng
jeg har lige været til netparty og har haft min com med,
men da jeg kom hjem og lige skulle kigge lidt på den inden i så jeg at min
silent viking sad løs, jeg kunne vrikke
en lille smule med den, retningen var ned mod agp porten.
nogen der har prøvet det før? er der nogen der ved hva der lige er gået galt
og hva man kan gøre? for det er da ik normalt eller hva?

hilsen jm

Fra : Peter Holm

Dato : 14-04-02 20:01

synes jeg har oplevet det samme - har kun haft køleren i 3 uger, og
bemærkede det samme da jeg skiftede blæseren i den. Mon det betyder noget,
hvis bare den køler som den skal.
Peter

Fra : Deaster

Dato : 14-04-02 22:20

JOHN NIELSEN wrote:
> [...]
> nogen der har prøvet det før? er der nogen der ved hva der lige er
> gået galt og hva man kan gøre? for det er da ik normalt eller hva?

Hmm, ifølge Thermal Take selv, må du faktisk ikke flytte ret meget rundt på
kabinettet da Silenten er temmeligt tung og derved kan ødelægge cpu'en og
soklen.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Sebastian

Dato : 14-04-02 22:54

JOHN NIELSEN <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i
> [...]
galt
> og hva man kan gøre? for det er da ik normalt eller hva?

LAD FOR DEN FOR GUDS SKYLD VÆRE.

Det mindste vrik kan ødelægge din CPU kerne for good, og det er selv-påført
skade, så reklamationsretten frafalder.

Hvis du vil undgå det, så køb en "Cobbershim" og læg imellem køler og CPU.
Det kan ikke undgås at den kan vrikke lidt, da den er så tung. Hvis du skal
transportere PCen, så læg den ned så køleren kommer til at stå op istedet
for at hænge.

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 15-04-02 09:46

Det er nemlig det den køler ik som den skal
temp, er steget omkring 4-5 grader,

Fra : Sebastian

Dato : 15-04-02 10:04

> Det er nemlig det den køler ik som den skal
> temp, er steget omkring 4-5 grader,

Så pil den af (forsigtigt), tør evt. kølepasta af, og læg din nyerhvervede
cobbershim på. Put kølepasta på igen. Sæt køleren på. ;)

You're safe.

--
Sebastian
http://testet.dk