parameteroverførsel i link
Fra : Moose

Dato : 02-02-01 13:21

Jeg har en site hvor et framesæt defineres på baggrund af en parameter der
overføres i linket.

nu har jeg bare problemet at der i et link kaldes en ny side i main frame
der også har parametre på - hvordan kan jeg få det til at virke

linket hedder:

default.asp?show=produkter.asp?page=prod&id=1

kan jeg få det til at lykkes eller skal jeg hen og lave designet om??

mvh

Moose

Fra : Ghashûl

Dato : 02-02-01 13:26

On Fri, 2 Feb 2001 13:21:06 +0100, "Moose" <nopersonalmail@web.com>
wrote:

>default.asp?show=produkter.asp?page=prod&id=1
>
>kan jeg få det til at lykkes eller skal jeg hen og lave designet om??

default.asp?show=produkter.asp&page=prod&id=1&param1=fisk&param2=nogetandet

(ie. du skal kun have eet ? og resten skal så være &'er

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

We ain't done till this battle has been fought and won
The victory, how sweet it be, is already ours
Holding the stars, is the man that carries my scars
Always the same, I wear his name with no shame
Here in this Battle Cry, we will never die
-P.O.D. - Tribal