Hvordan kommer jeg i kontakt med min ZyXel~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-04-02 17:38

Hej.
Har fået en ZyXel Prestige 128, men aner ikke hvordan den er sat op. Hvordan
kommer jeg i forbindelse med den? Der er et kort kabel med, men desværre med
noget der ligner et 25 bens stik i den ene ende.
Routeren har været i brug, så hvordan lurer jeg dens ip-nummer? Den er ikke
sat op som DHCP-server.
Erik

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 14-04-02 17:57

On Sun, 14 Apr 2002 18:37:48 +0200, "Erik M. Nielsen"
<genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> wrote:

>Har fået en ZyXel Prestige 128, men aner ikke hvordan den er sat op. Hvordan
>kommer jeg i forbindelse med den? Der er et kort kabel med, men desværre med
>noget der ligner et 25 bens stik i den ene ende.

Seriel-kablet i. Hyperterm på pc'en.
Default pass er 1234.

Du skal nok ave fat i et 9-pin - 9-pin serielkabel.
--
Per K. Nielsen