Andre computer, hvor?
Fra : Dennis

Dato : 14-04-02 16:09

Hej

Under vin 98 var/er der en funktion der hedder: Andre computer. Der kunne
man gå ind og direkte over på den eller de maskiner man ville have fat i.
Hvor ligger den samme funktion under xp, da jeg synes det virker noget mere
bøvlet at skulle "over" på en anden maskine?

Dennis

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-04-02 16:28

"Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor ligger den samme funktion under xp, da jeg synes det virker
noget mere
> bøvlet at skulle "over" på en anden maskine?

Start ---> Netværkssteder --> Klik ude til venstre på Vis
Arbejdsgruppe computere..

Nu har du de computere du er sammen med netværket på, gå et niveau
op og nu kan du lave en genvej på skrivebordet til din
arbejdsgruppe du ser..

Håber det er hjælp nok

Henrik...