Hempel Mille Ocean
Fra : Kristian

Dato : 14-04-02 12:48

Er der nogle her som bruger Hempel Mille Ocean?

Jeg har nemlig brugt Hempel Hard Racing Ocean som er til både med højere
hastighed end 10 knob, da min sejler lidt hurtigere end det! Jeg syntes bare
det er besværligt at skulle vådslibe den hvert år når båden bliver brugt i
mindre omfang og specielt er det meget tid at bruge på den når den er ca. 15
år gammel og male den på ny igen, hvor man med Hempel Mille Ocean bare lige
skyller overfladen og maler der igen!

Jeg ville derfor høre om der er nogle der har erfaringer med Hempel Mille
Ocean på både der sejler lidt hurtigere end det Hempel anbefaler?

Fra : Leon Hulström

Dato : 14-04-02 16:37

Hej Kristian,

Jeg har ingen erfaringer med Ocean, kun med Hard Racing Solo og jeg er godt
tilfreds.
Nu er det heller ikke meget der hænger fast ved +40 knob, det eneste der var
tilbage var en smule "snot".
Inden den blev stilt i garagen fik den lige en gang alge fjerner (+ diverse
konservering) og er lige til at gå til nu.
Jeg vil sige at det er da en god ide, lige at ridse den over inden man maler
for ellers hæfter malingen jo ikke (snusfornuft, ved alle jo) og de 15-30
min det tager med en sidsesvamp er da besværet værd.

Mvh
Leon
"V8 til hverdag og fest ;)"
www.fourwinds.dk