Centrering og mere til
Fra : Martin Petersen

Dato : 14-04-02 12:11

Jeg har 3 problemer i flash MX, det ene er at jeg ikke kan få flash
dokumentet centreret når jeg publisher det som HTML, det andet er at
baggrunden forbliver hvid i selve html dokumentet, kan man ikke ændre det og
hvordan giver man siden et navn istedet for at der står untitled 1 når man
indlæser siden?

- Martin Petersen

Fra : Bo Dudek

Dato : 14-04-02 12:34

> [...]
>hvordan giver man siden et navn istedet for at der står untitled 1 når man
hvis du åbner html dokumentet i fx Notepad og smider din flash film
ind i flg. tabel:

så er det i hvert fald centreret.. og skal du rette farven i html'en,
kan du jo bare pille ved

og navnet på html dokumentet er jo bare
<title>dit_navn</title>

Kind regards