Peter på besøg i den store verden
Fra : Majer

Dato : 14-04-02 11:41

Hej med jer!!

Det er vist længe siden jeg har skrevet herinde, men jeg får dog læst
herinde hver dag.

Vi har trænet Peter i at have sele på. og i går var det første gang, han var
ude i den store verden. Det var vist en ordentlig mundfuld for ham, for han
sov stort set hele dagen og aftenen, efter turen.

Han var ret god til det, siger jeg helt uden at have erfaring med
det!!..*S*... Vi var i mine forældres kolonihave, og brugte huset som base,
og det fungerede fint. Peter træk sig tilbage til huset, når han havde brug
for det. Nu vil vi forsøge at gå en lille tur med ham hver dag, hvis det
altså er noget for ham.

I kan se billeder af hans første tur på min hjemmeside.

Ha en rigtig god søndag.

VH
Majer

mit websted:
www.majer.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 14-04-02 12:46

Hej

Det er en rigtig sød kat du har der *S*

Det er nogle gode katte billeder du har lavet...
Kunne du tænkte dig at lavet et logo til anti-bums.dk ???

Knus
Anti bums og Daniel
www.anti-bums.dk

Fra : Majer

Dato : 17-04-02 17:16

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det er en rigtig sød kat du har der *S*

Ja han er deejlig... sætter gang i gaden... *S*

> Det er nogle gode katte billeder du har lavet...
> Kunne du tænkte dig at lavet et logo til anti-bums.dk ???

Uha, ved ikke lige om det er noget jeg kan
magte. Er jo kun nybegynder på området... *S*
Men det er da en kompliment der vil noget!!
Tak for det!!

VH
--
Majer

mit websted:
www.majer.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 14-04-02 14:28

"Majer" <mispeter[REMOVE THIS]@majer.dk> wrote

> Det er vist længe siden jeg har skrevet herinde, men jeg får dog læst
> herinde hver dag.

Sådan er vi nogel skykker der gør det

> [...]
brug
> for det. Nu vil vi forsøge at gå en lille tur med ham hver dag, hvis det

Det ser jo ganske fornøjeligt ud! Min gamle kat Walter gik også i sele. Man
kan dog ikke rigtig sige "gå tur med en kat", men alligevel. De kan godt
vende sig til det, især hvis det er det samme sted de få lov at gå.

Held og lykke med projektet, og god tur!

Med venlig hilsen Mette

----------------------------
Hils på vores Maine Coon´s:
http://kashmir.yaboo.dk

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 15-04-02 10:57

"Majer" <"Majer"> wrote in message

> I kan se billeder af hans første tur på min hjemmeside.

Hi hi, han ser jo ud til at være dygtig Jeg glæder mig til det bli'r
lidt varmere, for jeg tror Phumba også vil nyde at få græs under tæerne
- meeen jeg syn's det har været så kold i den sidste tid, og de "sarte
stueplanter" sku' jo nødigt blive forkølede.

Men Peter er bare SÅ FLOT! Jeg er vild med hans tegning og de billeder
hvor han plasker med vand ... *LOOOL*

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk