Asus A7V333 og ram
Fra : John Madsen

Dato : 14-04-02 10:10

Asus anbefaler følgende ram-kredse til dette bundkort :

Vendor Type Size Model
Nanya PC2700 256MB NT5DS16M8AT-6

det vil sige Apacer ram. Hvilke erfaringer har i med ram-kredse til dette
kort. Virker andre også og evt hvis de gør, hvilke ?

John

Fra : Gimmer

Dato : 14-04-02 12:33

alle DDR pc-2700 pam virker på alle boards med ddr slots!
vh Gimmer!

Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-04-02 20:17

Hej
Alle DDR Ram virker til dettet board kører lige nu selv
med PQI 512 mb pc2100 ddr ram......Har ingen probs haft med disse...
MVH Thomas Hansen

Fra : John Madsen

Dato : 15-04-02 12:41

Tak for jeres svar. Ville sikre mig at man ikke nødvendigvis skulle købe
Apacer-ram

John