Stjernebørn
Fra : Claus*

Dato : 14-04-02 10:07

Hej allesammen...!

Jeg arbejder på et projekt om Stjernebørn. Egentlig er det en hjemmeside om
emnet. Den hedder "Barn af Lyset" og henvender sig til Stjernemennesker,
Stjernebørn, Englebørn og andre følsomme spirituelle mennesker/børn.

Jeg er interesseret i at komme i kontakt med forældre, der mener/tror/føler,
de har et sådant barn.

Det er de erfaringer, tanker, indsigter, drømme o.lign., I gør jer mht. til
barnet, jeg er nysgerrig efter at høre noget om.

Jeg er selv Stjernebarn/Stjernemenneske. Én af mine opgaver hér er, at
oplyse om og arbejde med disse børn.

I skal være hjertelig velkomne til at kigge ind på min hjemmeside!

Lys og Kærlighed
Barn af Lyset
v/Claus Lindeskov Hansen
www.barn-af-lyset.dk