Q: Asus v7100/tv..
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 14-04-02 01:25

Jeg er træt af tv-out-funktionen på mit Asus v7100 (GeForce 2 MX, 32MB AGP)
og overvejer at købe et Matrox-kort i stedet. Hvad kan jeg få for mit
nuværende kort hvis jeg beslutter mig for at sælge det?

Jeg har kig på et G450 eller G550 som afløser. Hvad er forskellen på disse
kort, ud over at G550'eren sikkert er nyere? Og er det komplet umuligt at
spille f.eks. CounterStrike på et Matrox-kort?

Kim

--
Remove "NOSPAM" in my e-mail-address before replying

Fra : Leony

Dato : 14-04-02 11:00

"Kim Søvsø Pedersen" <kim@NOSPAMkimpedersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og overvejer at købe et Matrox-kort i stedet. Hvad kan jeg få for mit
> nuværende kort hvis jeg beslutter mig for at sælge det?

Der er 3 forskellige v7100 kort på edbpriser.
Mon ikke dit er det dyre deluxe combo tv retail til 1457 kr.
Du skal ikke regne med at få særligt meget for det, i forhold til hvad du
har givet.
Personligt vil jeg sige: regn med ca. ½ pris af hvad du har givet, højest
sandsynligt mindre. Jo hurtigere du sælger jo mere får du for det.
Det sidste fjols er ikke født endnu, så det kan være du får mere for det,
men regn med meget mindre.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/