Scanner ?? HP 5200C
Fra : Rio

Dato : 13-04-02 22:05

Hej i gruppen,

Er der nogen der ved noget om en HP 5200C scanner, med hensyn til hastighed
og resolution ?

MVH
Rio

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 13-04-02 21:46

"Rio" <edvina@get2net.dk> wrote in message
> Hej i gruppen,
>
> Er der nogen der ved noget om en HP 5200C scanner, med hensyn til
hastighed
> og resolution ?

Her finder du et datablad til den:
<http://www.hp-hjemme.dk/downloads/pdf/scanpdf/sj_5200c.pdf>

--
Jimmy Nielsen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 13-04-02 22:13

> Er der nogen der ved noget om en HP 5200C scanner, med hensyn til
hastighed
> og resolution ?

Nu har du fået link til datablad... så jeg vil supplere med lidt andet.

Jeg har selv haft sådan én gennem 3 år nu... Fin scanner

Men HPs suport af den er absolut kritisabel

Du kan ikke køre den via USB i WIN 2000 da HP ikke vil lave en driver
dertil.

Så hvis du tænker på at købe én af de sidste der fås billigt fra ny vil jeg
anbefale dig at finde en anden og nyere model.

Claus