MS Windows
briani 27239
stifinder
Fra : JP

Dato : 13-04-02 15:45

Hej
Jeg har en genvej til stifinderen på mit skrivebord i windows 2000. Jeg vil
gerne have genvejen til at starte op med at vise C-drevet i stedet for
"Dokumenter", som er standard. Jeg har glemt hvordan man gør. Er der nogen,
der lige vil hjælpe?

/JP

Fra : Madsen

Dato : 13-04-02 16:50

JP skrev:

> [...]
> Jeg vil gerne have genvejen til at starte op med at vise C-drevet i
> stedet for "Dokumenter", som er standard. Jeg har glemt hvordan man

Søg i gruppen og du skal finde.
<news:Xns91E8E42B8DFDcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> f.eks.

Madsen.

Fra : JP