jscript
Fra : Søren

Dato : 13-04-02 14:47

Hvis jeg sætter denne javascript ind i <head> på en html side:

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!-- Hide script from older browsers
setTimeout ("changePage()", 3000);

function changePage() {
if (self.parent.frames.length != 0)
self.parent.location=document.location;
}

// end hiding contents -->
</script>

har jeg så ret i, at alt javascript, der anvendes på html siden, ikke bliver
vist ? ... eller hvad er funktionen af scriptet ?

Søren

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-04-02 15:00

"Søren" <sorenh@gmx.net> wrote in message
> har jeg så ret i, at alt javascript, der anvendes på html siden, ikke
bliver
> vist ? ... eller hvad er funktionen af scriptet ?

Funktionen af scriptet er at undgå at siden hvor scriptet er placeret i
puttes ind i et frameset. Hvis dette er tilfældet bryder siden ud og
overtager framesettet.

--
Jakob Andersen