scsi og xp problem...
Fra : testpersonen

Dato : 13-04-02 15:02

Hejsa NG...

nu har jeg i snart jeg ved ikke hvormange forsøg og instalere win xp på en
af mine scsi diske...
men hvergang går instalationen død ?? den stopper ved starting windows...
jeg fatter minus.. har prøvet og hente adaptec's nyeste drivere og lade win
xp bruge dem til og starte op med... men lige meget hjælper det :(

Hjæælp mig...

Testpersonen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-04-02 16:09

"testpersonen" skrev
> [...]
lade win
> xp bruge dem til og starte op med... men lige meget hjælper det :(

Har du sat bios til at kigge andre steder end
ide0 og 1?

Peter Schrøder
psch[AT]mail1.stofanet.dk

Fra : testpersonen

Dato : 13-04-02 16:52

"Peter Schrøder" <nosp@mplea.se> wrote in message

> Har du sat bios til at kigge andre steder end
> ide0 og 1?
> --

Den er sat til og glemme ide som boot device... det skulle gerne være scsi'n
der skulle boote.. det kørte før...
der havde jeg et asus p2b-s scsi onboard.. nu jeg har jeg et p4s333 med et
adaptec 19160 scsi pci kort...
hvorfor faen skulle det nu ikke kunne køre nu hvor det andet gjorde ?? jeg
fatter minus...

Testpersonen

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 13-04-02 23:29

> [...]
> adaptec 19160 scsi pci kort...
> hvorfor faen skulle det nu ikke kunne køre nu hvor det andet gjorde ?? jeg

Hej

Et par bud:
SCSI diskens id er ikke sat til 0 eller 1
SCSI-kortets bios er ikke sat til boot fra disk
Du har ikke en diskette med drivere i Pc'en og trykker F6 efter første
reboot...

????

mvh
Henk

Fra : Dansk

Dato : 15-04-02 12:18

yep prøv det
eller måske; spørg over i dk.edb.system.ms-windows.

jens