Nyr bundkort, gammel Processor -Kan jeg?
Fra : Palle Skarby

Dato : 13-04-02 14:39

Hvis nu jeg køber det bundkort, men vil bruge min gamle processor - en 750
Athlo Thunderbird 750 mhz. Det vil da ikke være noget problem.
Genbrug af køler osv.

(har 300 watt psu...er vel nok?)

Så kunne jeg om et ½ år, når XP processore er nede i en virklig fornuftig
pris sætte den i....

Er der noget jeg ikke har tænkt på???

Havd er engentlig forskellen melles DDR ram 2700 og 2100??

Takker så mange gange!

Asus A7V333 ATX
CPU: AMD Athlon Thunderbird & XP / Duron 600MHz-1,667GHz+
Socket: Socket A
Chip: VIA Apollo KT333
FSB: 200-266MHz
Slots: 5 PCI / 1 AGP
IDE: 4-Ultra DMA/133
SCSI: None
Ram: 3 x 184-pins DDR RAM
Cache: On Chip
Warranty: 2 Years
Producent varekode: A7V333
Bedømmelse:

Kingston 256MB 184pins / 64bit(72bit) / 7.5ns / 1. Parts 914 kr.

--
Palle Skarby
Skarby@private.dk

Fra : [5250] Jens

Dato : 13-04-02 15:01

Palle Skarby wrote:
> Hvis nu jeg køber det bundkort, men vil bruge min gamle processor - en 750
> Athlo Thunderbird 750 mhz. Det vil da ikke være noget problem.

Hvis det er en Socket A Athlon, ingen problemer.

Fra : wheeeeeeee

Dato : 14-04-02 09:00

> [...]
>
> (har 300 watt psu...er vel nok?)
>
> Så kunne jeg om et ½ år, når XP processore er nede i en virklig fornuftig

Hvorfor skifte bundkort?

> Er der noget jeg ikke har tænkt på???
>
> Havd er engentlig forskellen melles DDR ram 2700 og 2100??

PC2700 kører omkring 333Mhz (vistnok) og PC2100 kører 266Mhz.